HOGERE VISKUNDE VLIEGVISSERS 22 JANUARI

Dinsdag, 9 januari 2024

Hoe kan het dat een aasje of vlieg de ene dag perfect werkt maar het de volgende sessie totaal laat afweten.

Waarom vangt je vismaat die dezelfde setup en techniek gebruikt wél vis en jij niet? En waarom kan je beter met frikadellen in plaats van komkommers vissen?

Pieter-Bas Broeckx zal op deze en andere vragen antwoord geven in de lezing hogere viskunde.
Hierin zal een deel van de avond bestaan uit een presentatie over visgedrag, vistechniek en vistactiek en zal het tweede deel van de avond bestaan uit een vraaggesprek tussen Pieter-Bas en de zaal waarin we allerhande vragen die jullie in je visserij tegenkomen kunnen belichten en misschien wel oplossen.

Deze lezing wordt verzorgd door de Vliegvissers en zal plaatsvinden op maandag 22 januari a.s. om 20:00 uur in het clubgebouw van Elza Boules.

Ook niet-vliegvissers maar bijv. kunstaasvissers zijn van harte welkom om deze informatieve avond bij te wonen. Bij interesse dient men zich vooraf aan te melden in verband met het beperkt aantal plaatsen. Aanmelden kan door een mail te sturen aan liesbethvogelzang@gmail.com